1- کاربران با ثبت‌نام در وبسایت سالتیک و همچنین با هر بار استفاده از خدمات سالتیک می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری سالتیک را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی ، آن را پذیرفته‌اند. این وظیفه بر عهده کاربران است که قبل از هر بار ورود به وبسایت سالتیک ، این قوانین را مطالعه نماید.

۲- کاربران می‌پذیرند اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در وب‌سایت وارد کنند و مسئولیت عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص بر عهده کاربران می‌باشد. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می‌باشد.

3 - مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در وبسایت و یا سایر خدمات مربوط به سالتیک انجام می‌شود، بنا به مورد به عهده کاربران است.

4- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربران است.

5- کاربر موظف است تمامی درخواست ها را با دقت مطالعه کرده و سپس تایید نماید بدیهی است تایید کاربر به منزله موافقت کاربر با تمامی شرایط مذکور می باشد.

 

1- مجموعه سالتیک ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر ارایه کند که با وارد کردن این کدها در وبسایت ، ممکن است درصدی از هزینه خدمات کاهش یابد. نحوه ارایه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها، منوط به تشخیص صلاحدید مجموعه سالتیک بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربر حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.

2- مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم برای استفاده از خدمات سالتیک به عهده کاربران است.

3- کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌دارند که متن قوانین سالتیک را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.

4- کاربران می‌پذیرند که سالتیک تنها خدمات نرم‌افزاری است که ارتباط بین کارشناس و کاربر جهت توافق بر انجام یک خدمت تعمیر را فراهم می‌کند. در خدمات سالتیک ، کارشناس مختار است یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند. همچنین کاربر پس از ارسال درخواست خدمت تعمیر، قبل از آغاز عزیمت پیک به مقصد موردنظر، مختار است درخواست خدمت را لغو نماید. لذا هر درخواست خدمت باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل و رابطه قراردادی بین سالتیک و کاربر در نظر گرفته شود.

 

1- کاربر می‌پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که وی به شرکت می‌پردازد وجود ندارد.

2- کاربر می‌پذیرد هزینه خدمات تعمیر از طرف شرکت مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینه خدمات نمی‌تواند داشته باشد. بدیهی است از آنجایی که کاربر مجاز به عدم پذیرش هزینه اعلام شده از سوی شرکت است، در صورت قبول خدمات، متعهد به پرداخت آن می‌باشد.

3- پرداخت هزینه خدمات فقط از طریق پرداخت اینترنتی که توسط سالتیک مشخص می‌شود، می‌تواند انجام شود.

4- کاربران می‌پذیرند هزینه خدمات ارایه و اعلام شده از سوی مجموعه سالتیک ، ممکن است بسته به ویژگی‌های خدمت ارایه شده از جمله نوع خدمت، مدت زمان تخمینی جهت انجام خدمت، تغییرات اعلام شده در حین خدمت و یا عوامل دیگر تغییر کند. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی مجموعه سالتیک بر اساس استانداردهای موجود و صلاحدید شرکت تعیین شده است و در صورت پذیرش از سوی کاربران، ایشان حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.

5- کاربر می‌پذیرد که باید هزینه خدمت را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در وب‌سایت سالتیک جهت پرداخت آنلاین به وجود آید به مجموعه سالتیک پرداخت کند. در صورتی که به دلیل هر مشکلی در وب‌سایت سالتیک ، یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکه تلفن همراه امکان پرداخت آنلاین فراهم نشود، کاربر همچنان موظف به پرداخت هزینه خدمات خواهد بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی کاربر با مرکز تماس مجموعه سالتیک ، با روش‌های دیگر صورت پذیرد. در صورتی که کاربر به هر دلیلی از جمله مشکلات نرم‌افزاری موفق به پرداخت نشود، مجموعه سالتیک حق دارد حساب کاربری وی را مسدود کند و مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کند.

1- مجموعه سالتیک با استفاده از انجام نظرسنجی از کاربر در انتهای خدمات، تلاش می‌کند خدمات با کیفیت و مطلوبی را به کاربر ارایه دهد.

2- تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد مجموعه سالتیک محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث امکان پذیر نیست.

3- چنانچه هر یک از کاربران سالتیک در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند می‌توانند مشکل خود را از طریق مرکز تماس و واحد پشتیبانی سالتیک مطرح کنند و مجموعه سالتیک پیگیری لازم و تلاش خود را جهت رفع مشکل بعمل خواهد آورد.

4- کالا‌های آب خورده، ضربه‌خورده و یا کالا‌های دارای مشکلاتی مانند صفحه آبی، هنگ روی لوگو و… (به دلیل احتمال آسیب دیدگی در بورد اصلی) به منزله کالای خاموش تحویل گرفته می‌شوند و سالتیک نسبت به استرداد کالا با حالت اولیه یا تنظیمات قبلی مسئولیتی ندارد.

5- در حین تعمیرات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری این احتمال وجود دارد که کالا نیاز به فلش یا ریستور و یا فرمت هارد داشته باشد. در این حالت احتمال پاک شدن اطلاعات وجود دارد و مسئولیت تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات به عهده کاربر است.

1- مسئولیت همه موارد ناشی از تخلف کاربر اعم از عدم مالکیت کالا و کالای مسروقه و ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بر عهده کاربر می باشد و شرکت حق پیگیری این موارد در مراجع ضیصلاح را دارد و هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

2- هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار مجموعه سالتیک شود، تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی می‌شود و مجموعه سالتیک حق غیرفعال نمودن حساب کاربری کاربران و اقدام قانونی علیه ایشان را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.

3- در هنگام تحویل، کاربر موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کالا می‌باشد.

4- مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک کالا، به عهده کاربر می‌باشد و سالتیک هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته کالا قبل، بعد و یا در هنگام تعمیر ندارد.

5- کاربر موظف است قبل از ارایه کالا برای خدمات، هر گونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن، پیامک‌ها، عکس و فیلم را از روی گوشی همراه خود پاک نماید. همچنین سیم‌کارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نماید. سالتیک در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات مسئولیتی نخواهد داشت.

 

1- کاربران توافق می‌کنند جهت مبادله آسان اطلاعات، همه تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به مجموعه سالتیک ، از طریق سامانه سالتیک به عمل آید و کاربران ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن، موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کنند. در صورت هرگونه مغایرت بین شرایط تکمیلی، اصلاح شده و الحاقیه‌های قوانین با شرایط فعلی، شرایط تکمیلی، اصلاح شده و الحاقیه‌های قوانین غلبه خواهد داشت.

2- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربران برعهده کاربر مذکور بوده و وی ضمن پذیرش این مسئولیت، همه اطلاعات پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل اطلاعات پیام‌های ارسال شده از ناحیه نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.

3- کاربران می‌پذیرند هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق اطلاعات پیام‌های صادره از طرف مجموعه سالتیک به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.

4- کاربران با عضویت در مجموعه سالتیک قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانه رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کنند.

 

1- سامانه پیامکی 10007514775147  تنها شماره‌ای است که سالتیک از طریق آن برای کاربران خود، پیامک ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سالتیک ، با هر شماره دیگری تخلف و سوءاستفاده از نام سالتیک است. لطفاً در صورت دریافت چنین پیامکی، جهت پیگیری قانونی آن را از طریق بخش پشتیبانی به سالتیک اطلاع دهید.از طریق سامانه پیامکی سالتیک ، تنها وضعیت پردازش سفارش‌ها، خدمات و سرویس‌های درخواست شده به اطلاع کاربران خواهد رسید.

2- این وب‌سایت تنها مرجع رسمی برای ثبت و پیگیری سفارش مشتریان است، وب‌سایت سالتیک هیچ آدرس اینترنتی دیگری غیر از saltik.ir ندارد.

 

1- زمان انقضاء گارانتی از تاریخ صدور فاکتور، محاسبه می‌‌شود.

2- گارانتی سالتیک شامل قطعه و سرویس انجام شده ذکر شده در فاکتور و برگ گارانتی می‌باشد.

3- چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، تعمیر آن در چرخه کالا خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.

4- تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا به عهده کارشناسان سالتیک خواهد بود.

5- گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دارای ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه، کپی یا نصب ریکاوری، فلش، ریستور، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، تهیه پشتیبان از فایل‌های موردنیاز، بازیابی اطلاعات، ساخت انواع حساب کاربری شامل اپل آیدی و غیره، بازیابی رمز عبور، مشکلات نرم‌افزاری و سایر خدمات نرم‌افزاری، شامل گارانتی سالتیک نمی‌باشد. در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات یا خدمات گارانتی نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده کاربر خواهد بود.

6- کاربر در هنگام تحویل گرفتن کالا موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی است. پس از تحویل کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مجموعه سالتیک نمی‌باشد.

7- مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهده کاربر می‌باشد و توصیه می‌گردد حتی المقدور از بسته‌بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی ناصحیح به عهده کاربر می‌باشد.

8- تحویل کالا به سالتیک به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود برروی هارد کالا و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده می‌باشد.

9- تعویض‌های انجام شده و قطعات مصرف شده به مدت مشخص شده در برگه گارانتی با لوگو سالتیک دارای گارانتی خواهد بود.

10- هر مشکل در عملکرد سیستم چه از لحاظ نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری در صورتی که مربوط به ایراد رفع شده و تعمیر انجام شده نباشد، شامل گارانتی نمی‌شود.

11- هرگونه ایراد شناخته شده یا عدم کارآیی مناسب کالا به هنگام تولید در شرکت سازنده که ارتباطی به تعمیر انجام شده ندارد شامل گارانتی نمی‌شود.

12- شرایط ابطال گارانتی به شرح زیر می‌باشد:

  • هر گونه استفاده، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • هر گونه آسیب ناشی از حرارت، ضربه خوردگی، آب خوردگی، نوسان برق، شکستگی و تغییر شکل ظاهری در کالا بعد از تعمیر
  • هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس، تعمیر یا تغییر توسط خود کاربر یا تعمیرکاران غیر سالتیک
  • خرابی به دلیل استفاده از هر گونه لوازم جانبی و باتری و آداپتور غیر اصل.